בעיה זו יכולה לנבוע ממגוון גורמים, כולל:
- הקישוריות לאינטרנט אבדה.
- אתר האינטרנט אינו זמין באופן זמני.
- אין אפשרות לגשת לשרת שמות התחומים (DNS).
- לשרת שמות התחומים (DNS) אין רישום עבור התחום של אתר האינטרנט.
- ייתכן שקיימת שגיאת הקלדה בכתובת.
- אם זוהי כתובת HTTPS (מאובטחת), לחץ על 'כלים', לחץ על 'אפשרויות אינטרנט', לחץ על 'מתקדם' וודא שהפרוטוקולים SSL ו- TLS מופעלים תחת מקטע האבטחה.
למשתמשים לא מקוונים
באפשרותך עדיין להציג הזנות שאתה מנוי עליהן ודפי אינטרנט מסוימים שהוצגו לאחרונה.
כדי להציג הזנות שאתה מנוי עליהן
- לחץ על לחצן 'מרכז המועדפים' , לחץ על 'הזנות' ולאחר מכן לחץ על ההזנה שברצונך להציג.
כדי להציג דפי אינטרנט שביקרת בהם לאחרונה (ייתכן שלא יפעל על כל הדפים)
- לחץ על 'כלים' ולאחר מכן לחץ על 'עבוד במצב לא מקוון'.
- לחץ על לחצן 'מרכז המועדפים' , לחץ על 'היסטוריה' ולאחר מכן לחץ על הדף שברצונך להציג.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה